.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز خرید تضمینی برنج پرمحصول در مازندران

شمال نیوز: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور از آمادگی این مجموعه برای خرید برنج پرمحصول در مازندران خبر داد و گفت : خرید تضمینی برنج در این استان آغاز شده است.

به گزارش شمال نیوز، رضا افرازه از فعالیت مراکز خرید تضمینی برنج پرمحصول همزمان با آغاز این طرح در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این مراکز در انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی شهرهای بابل ، فریدونکنار و نکا دایر شده اند و در صورت نیاز تعداد این مراکز افزایش خواهد یافت.

افرازه همچنین از هماهنگی بعمل آمده با اتحادیه شالیکوبی داران استان و همچنین شرکت تعاونی برنج خوشه سبز برای خرید برنج پرمحصول خبر داد و گفت : برای دسترسی آسانتر کشاورزان عزیز برنجکار ، انعقاد قرارداد با شالیکوبی های استان به عنوان مباشر خرید برنج پرمحصول با نرخ مصوب در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 قیمت خرید تضمینی برنج گروه یک (شامل : خزر، فجر ، ساحل ، شفق ، درفک ، کادوس ، شیرودی ، تابش و هیبرید) را بیست و یک هزار ریال (21000ریال) و گروه سه (شامل : ندا ، نعمت ، آذر و صالح) را پانزده هزار و نهصد و هشتاد ریال (15980ریال) اعلام کرد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مرداد 1392
اقایون نماینده کجایین؟این قیمت ظلم اشکار به کشاورزانه.من که موقع انتخابات گفته بودم برا نمایندگان استان متاسفم که هیچکدوم عضو کمیسیون کشاورزی نشدن .حالا کی باید جواب کشاورزان رو بده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.